
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o WYPEŁNIENIE FORMULARZA.
Opis szkolenia:
Szkolenie rozwija umiejętności pracy audytora we współpracy z klientem. Pomaga zrozumieć zachowania klientów w obliczu kontaktów z klientami. Uczestnicy poznają sposoby komunikowania się z człowiekiem w sytuacjach wymagających szczególnej uwagi i otrzymują narzędzia, które przez dopasowanie w komunikacji pomaga w prowadzeniu działań zawodowych. Wpływają one na obniżenie i złagodzenie sytuacji stresowych oraz dają przestrzeń do wzajemnego zrozumienia i współpracy.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Wszystkie szczeble organizacyjne. Członkowie zespołów audytorów, audytorzy indywidualni, kadra zarządzająca.
Forma szkolenia:
Forma warsztatowa, zawierająca wykłady, narzędzia do samooceny, dyskusje grupowe, ćwiczenia i gry komunikacyjne, materiały drukowane, prezentacje filmowe.
Do kogo kierowane jest szkolenie:
Wszystkie szczeble organizacyjne. Członkowie zespołów audytorów, audytorzy indywidualni, kadra zarządzająca.
Program szkolenia:
- rola i funkcja
- możliwości i zagrożenia
- kim jest klient?
- jak się zachowuje?
- co robi?
- jak wygląda?
- co może czuć?
- czego wymaga?
- o co walczy?
- czego broni?
- cele i wyzwania w relacji z danym klientem
Poziomy budowania porozumienia i wpływu
- piramida wpływu R. Dilts’a
- rodzaje postaw w oparciu o analizę transakcyjną
- model komunikowania
- zbieranie komunikatów
- uszy von Thun’a w odbieraniu i przetwarzaniu komunikatów
- komunikowanie na 4 poziomach ekspresji
- interpretacja, emocje i oczekiwania - ćwiczenia
- rola postawy i założenia
- wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny
- kalibracja klienta – ćwiczenia
- wyłanianie własnego systemu – ćwiczenia
- komunikowanie i dopasowanie - ćwiczenia
- od/do
- ogół/szczegół
- podobieństwa/różnice
- opcje procedury
- autorytet wew/zew
- kalibracja klienta – ćwiczenia
- dopasowanie i komunikowanie – ćwiczenia
Podsumowanie, wnioski - zakończenie
Prowadzący: Maciej Gielec - Właściciel i założyciel Firmy Training Systems. Trener rozwoju osobistego, biznesu i komunikacji, Practitioner In Art of NLP, Handlowiec, Manager Szkoleń, konsultant biznesowy. Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Wydziału Farmacji. Jest trenerem, który przez 14 lat pracował jako handlowiec, trener i menager szkoleń w międzynarodowej korporacji. Zarządzał szkoleniami dla zespołu 450 handlowców. Poznał, jak działają najlepsze zespoły sprzedażowe i jakie kompetencje powinny mieć osoby na różnych stanowiskach, aby osiągać najlepsze wyniki. W 2014 został dołączony do składu trenerskiego Brian Tracy International.
Prowadził treningi i warsztaty dla najlepszych w Polsce zespołów i organizacji. Jego grupy szkoleniowo - warsztatowe liczyły od 10 do 500 osób, potrafi więc konstruować i przeprowadzać różnego rodzaju działania, dla liczbowo bardzo zróżnicowanych grup ludzi. Umie szkolić skutecznie i skutecznie egzekwować nabyte umiejętności i wiedzę.
Od 1998 roku prowadzi treningi dla biznesu, treningi komunikacji interpersonalnej, treningi budowania i zarządzania zespołem. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, wpływu, perswazji, prezentacji, budowania zespołów, zarządzania zespołem, zarządzania terytorium, czasem i zmianą.
Od momentu zarejestrowania Training Systems w szkoleniach prowadzonych przez niego wzięło udział około 4000 osób, a prowadzonych przez trenerów Training Systems ponad 8000. Czas spędzony na sali szkoleniowej to ok 1800 dni.
Współpracował z takimi firmami jak: Abbott Products, ABM Solid S.A., Actavis, Adamed Sp. z o.o., Agencja Promocji Sprzedaży APS, Agencja Marketingowa BOOM, Agencja reklamowa FUX, AgriPlus, Ajinomoto Poland, American Heart of Poland Spółka Akcyjna, Alfa Wassermann, Apotex, Apteka 36,6, Astellas Pharma, AstraZeneca, Avista Scheidt&Bachmann Group, BASF, Bausch & Lomb, Baxter, Boehringer Ingelheim, Berlin - Chemie Menarini, Brugg Systemy Rurowe, Car for Company, Cefarm Warszawa, Celon Pharma, Cintamani Poland, CSL Behring, Defensive Driving Club, DiaSorin Poland Sp. z o.o., Edwards Lifesciences Poland, Egis Polska Sp. z o.o., Enteractive Malta, EPC S.A., Eucerin Polska, Europrosperity Sp. z o.o., Eusa Pharma, Fado, Financial Trust, Fresenius, Fresenius Kabi, Furniko Sp. z o.o., GenXone, GlaxoSmithKline, Glenmark, G.L. Pharma, Gradatim, Goodwill Pharma Polska Sp. z o.o., GT Group Tomaszek Sp. z o.o., Henrad, Herbapol Lublin, Hotel Damis – Krynica Zdrój, Hotel Poziom 511, ING Życie, Intervet/Schering-Plough Animal Health, Ipsen, Janssen Polska, Johnson&Johnson, Kancelaria Prawnicza Stopczyk i Mikulski, KAWA.SKA sp. z o.o., Knight Frank, Labormed, Lambertz Polonia, Larmont Sp. z o.o., Linde Gaz, L’oreal, Margo, Mapei Polska, Martela Sp. z o.o., Mediraty, Meditrans, Medos, MSD, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nivea, Nokia-Siemens, Novartis, Novo Nordisk, Nycomed – Altana, OpenRun, Pharma Point, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Polfarmex S.A., Polpharma Biuro Handlowe S.A., Polski Holding Ochrony, Premium Financial, Radfarm, Reckitt Benckiser, Renthis Estate, Rittal Sp. z o.o., Roche Diagnostics, Roche Polska, Sanofi, Sanofi Pasteur, Santen, Schülke, Sequoia, SmartHotel, Smith & Nephew, Solvay, Stada, Stelrad, Synopsis Polska S.A., Takeda, TEB, Teva Pharmaceuticals Polska, TianDe, Torrex Chiesi, TradeDoubler, Vitaprodukt, Ypsomed Polska Sp. z o.o., ZF UNIA, LXX LO im. A. Kamińskiego.
Marcin Wieczorkiewicz - Trener, konsultant, coach EMCC – European Mentoring Coaching Council, handlowiec. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Praktyczna Psychologia Społeczna, Praktyk NLP, Ukończył kurs Racjonalnej Terapii Zachowań. Posiada doświadczenie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientami, w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu motywacji, zarządzania zmianą, wyznaczania celów, budowania relacji, wywierania wpływu, komunikacji, budowania zespołów, myślenia kreatywnego. Prowadzi sesje coachingu indywidualnego.
Współpracował m. in. z takimi firmami jak: Abbot Products, ABM Solid S.A., Actavis, Adamed Sp. z o.o., Agencja Reklamowa BOOM, Agencja Reklamowa FUX, Angelini Pharma, Apotex Inc., Astellas Pharma, AstraZeneca, BASF, Baxter, Bayer, Boehringer Ingelheim, Cefarm Warszawa, Celon Pharma, DiaSorin Poland Sp. z o.o., Egis Polska Sp. z o.o., EPC S.A., Eusa Pharma, ExpertPR Consultancy, Fado, Fresenius, GenXone, GlaxoSmithKline, Heel, Glenmark, Hotel Poziom 511, Gradatim, ING Życie, Intervet/Schering-Plough Animal Health, Janssen Polska, Johnson&Johnson, Kancelaria Prawnicza Stopczyk i Mikulski, Labormed, Linde Gaz, Loreal, Martela Sp. z o.o., Media Group, Media Impact, MSD, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nivea, Nokia-Siemens, Novartis, Novo Nordisk, Nycomed - Altana, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Polfarmex S.A., Polpharma Biuro Handlowe S.A., Profarm PS, Reckitt Benckiser, Roche Diagnostics, Roche Polska, Sanofi Pasteur, Schulke, Sin Fronteras, Smith & Nephew, Solvay, Stada, Synopsis Polska SA, Takeda, TEB, Teva Pharmaceuticals Polska, Torrex Chiesi, TradeDoubler, BZ WBK, ZF UNIA, ZO Dębica S.A., LXX LO im. A. Kamińskiego
Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor
Termin szkolenia: 08-09.05.2025
Godziny szkolenia: 09.00-16.30
Cena szkolenia:
dla członków IIA Polska - 2650.00 zł netto / 3259.50 zł brutto
dla pozostałych osób - 2850.00 zł netto / 3505.50 zł brutto
Cena szkolenia obejmuje:
Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia, certyfikat ukończenia szkolenia, czyli certyfikaty CPE (Continuing Professional Education) uznawanych na całym świecie w zakresie raportowania wyników doskonalenia zawodowego dla posiadaczy certyfikatów CIA, CGAP, CCSA, CRMA oraz CFSA.
Oświadczenie dotyczące zwolnienia z VAT.
Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 15 godzin CPE.
IIA Polska zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa uczestników.