IIA | Szkolenia | Pozostale Szkolenia | Psychologia pracy audytora - typy klienta i sposoby dopasowania w prowadzeniu rozmów

Psychologia pracy audytora - typy klienta i sposoby dopasowania w prowadzeniu rozmów

Psychologia pracy audytora - typy klienta i sposoby dopasowania w prowadzeniu rozmów

Prowadzący: 
Maciej Gielec
 

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o WYPEŁNIENIE FORMULARZA.

 

Opis szkolenia:

Szkolenie rozwija umiejętności pracy audytora we współpracy z klientem. Pomaga zrozumieć zachowania klientów w obliczu kontaktów z klientami. Uczestnicy poznają sposoby komunikowania się z człowiekiem w sytuacjach wymagających szczególnej uwagi i otrzymują narzędzia, które przez dopasowanie w komunikacji pomaga w prowadzeniu działań zawodowych. Wpływają one na obniżenie i złagodzenie sytuacji stresowych oraz dają przestrzeń do wzajemnego zrozumienia i współpracy.

Do kogo kierowane jest szkolenie:

Wszystkie szczeble organizacyjne. Członkowie zespołów audytorów, audytorzy indywidualni, kadra zarządzająca.

Forma szkolenia:

Forma warsztatowa, zawierająca wykłady, narzędzia do samooceny, dyskusje grupowe, ćwiczenia i gry komunikacyjne, materiały drukowane, prezentacje filmowe.

Do kogo kierowane jest szkolenie:
Wszystkie szczeble organizacyjne. Członkowie zespołów audytorów, audytorzy indywidualni, kadra zarządzająca.

Program szkolenia:

  • Wprowadzenie i kontrakt z uczestnikami
  • Percepcja i uczenie się
  • Zmiana jako element pracy z umiejętnościami – siła założeń
     
  • Kim jest audytor?

- rola i funkcja

- możliwości i zagrożenia

  • Klient audytora

- kim jest klient?

- jak się zachowuje?

- co robi?

- jak wygląda?

- co może czuć?

- czego wymaga?

- o co walczy?

- czego broni?

  • Doświadczenia w relacji z klientem

- cele i wyzwania w relacji z danym klientem

Poziomy budowania porozumienia i wpływu

- piramida wpływu R. Dilts’a

  • Style komunikacyjne

- rodzaje postaw w oparciu o analizę transakcyjną

  • Formowanie o odbieranie komunikatów

- model komunikowania

- zbieranie komunikatów

- uszy von Thun’a w odbieraniu i przetwarzaniu komunikatów

- komunikowanie na 4 poziomach ekspresji

- interpretacja, emocje i oczekiwania - ćwiczenia

  • Dopasowanie do klienta

- rola postawy i założenia

  • Systemy reprezentacji – percepcja i manifestacja świata

- wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny

- kalibracja klienta – ćwiczenia

- wyłanianie własnego systemu – ćwiczenia

- komunikowanie i dopasowanie - ćwiczenia

  • Metaprogramy – systemy decyzyjne

- od/do

- ogół/szczegół

- podobieństwa/różnice

- opcje procedury

- autorytet wew/zew

- kalibracja klienta – ćwiczenia

- dopasowanie i komunikowanie – ćwiczenia

Podsumowanie, wnioski - zakończenie

​Prowadzący: Maciej Gielec - Właściciel i założyciel Firmy Training Systems. Trener rozwoju osobistego, biznesu i komunikacji, Practitioner In Art of NLP, Handlowiec, Manager Szkoleń, konsultant biznesowy. Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Wydziału Farmacji. Jest trenerem, który przez 14 lat pracował jako handlowiec, trener i menager szkoleń w międzynarodowej korporacji. Zarządzał szkoleniami dla zespołu 450 handlowców. Poznał, jak działają najlepsze zespoły sprzedażowe i jakie kompetencje powinny mieć osoby na różnych stanowiskach, aby osiągać najlepsze wyniki. W 2014 został dołączony do składu trenerskiego Brian Tracy International.

Prowadził treningi i warsztaty dla najlepszych w Polsce zespołów i organizacji. Jego grupy szkoleniowo - warsztatowe liczyły od 10 do 500 osób, potrafi więc konstruować i przeprowadzać różnego rodzaju działania, dla liczbowo bardzo zróżnicowanych grup ludzi. Umie szkolić skutecznie i skutecznie egzekwować nabyte umiejętności i wiedzę.

Od 1998 roku prowadzi treningi dla biznesu, treningi komunikacji interpersonalnej, treningi budowania i zarządzania zespołem. Zajmuje się przygotowywaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu technik sprzedaży, komunikacji, wpływu, perswazji, prezentacji, budowania zespołów, zarządzania zespołem, zarządzania terytorium, czasem i zmianą.

Od momentu zarejestrowania Training Systems w szkoleniach prowadzonych przez niego wzięło udział około 4000 osób, a prowadzonych przez trenerów Training Systems ponad 8000. Czas spędzony na sali szkoleniowej to ok 1800 dni.

Współpracował z takimi firmami jak: Abbott Products, ABM Solid S.A., Actavis, Adamed Sp. z o.o., Agencja Promocji Sprzedaży APS, Agencja Marketingowa BOOM, Agencja reklamowa FUX, AgriPlus, Ajinomoto Poland, American Heart of Poland Spółka Akcyjna, Alfa Wassermann, Apotex, Apteka 36,6, Astellas Pharma, AstraZeneca, Avista Scheidt&Bachmann Group, BASF, Bausch & Lomb, Baxter, Boehringer Ingelheim, Berlin - Chemie Menarini, Brugg Systemy Rurowe, Car for Company, Cefarm Warszawa, Celon Pharma, Cintamani Poland, CSL Behring, Defensive Driving Club, DiaSorin Poland Sp. z o.o., Edwards Lifesciences Poland,  Egis Polska Sp. z o.o., Enteractive Malta, EPC S.A., Eucerin Polska,  Europrosperity Sp. z o.o., Eusa Pharma, Fado, Financial Trust, Fresenius, Fresenius Kabi, Furniko Sp. z o.o., GenXone, GlaxoSmithKline, Glenmark, G.L. Pharma, Gradatim, Goodwill Pharma Polska Sp. z o.o., GT Group Tomaszek Sp. z o.o., Henrad, Herbapol Lublin, Hotel Damis – Krynica Zdrój, Hotel Poziom 511, ING Życie, Intervet/Schering-Plough Animal Health, Ipsen, Janssen Polska, Johnson&Johnson, Kancelaria Prawnicza Stopczyk i Mikulski, KAWA.SKA sp. z o.o., Knight Frank, Labormed, Lambertz Polonia, Larmont Sp. z o.o., Linde Gaz, L’oreal, Margo, Mapei Polska, Martela Sp. z o.o., Mediraty, Meditrans, Medos, MSD, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nivea, Nokia-Siemens, Novartis, Novo Nordisk, Nycomed – Altana, OpenRun, Pharma Point, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Polfarmex S.A., Polpharma Biuro Handlowe S.A., Polski Holding Ochrony, Premium Financial, Radfarm, Reckitt Benckiser, Renthis Estate, Rittal Sp. z o.o., Roche Diagnostics, Roche Polska, Sanofi, Sanofi Pasteur, Santen, Schülke, Sequoia, SmartHotel, Smith & Nephew, Solvay, Stada, Stelrad, Synopsis Polska S.A., Takeda, TEB, Teva Pharmaceuticals Polska, TianDe, Torrex Chiesi, TradeDoubler, Vitaprodukt, Ypsomed Polska Sp. z o.o., ZF UNIA, LXX LO im. A. Kamińskiego.
 

 

Marcin Wieczorkiewicz - Trener, konsultant, coach EMCC – European Mentoring Coaching Council, handlowiec. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Praktyczna Psychologia Społeczna, Praktyk NLP, Ukończył kurs Racjonalnej Terapii Zachowań. Posiada doświadczenie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientami, w przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń z zakresu motywacji, zarządzania zmianą, wyznaczania celów, budowania relacji, wywierania wpływu, komunikacji, budowania zespołów, myślenia kreatywnego. Prowadzi sesje coachingu indywidualnego.

Współpracował m. in. z takimi firmami jak: Abbot Products, ABM Solid S.A., Actavis, Adamed Sp. z o.o., Agencja Reklamowa BOOM, Agencja Reklamowa FUX, Angelini Pharma, Apotex Inc., Astellas Pharma, AstraZeneca, BASF, Baxter, Bayer, Boehringer Ingelheim, Cefarm Warszawa, Celon Pharma, DiaSorin Poland Sp. z o.o., Egis Polska Sp. z o.o., EPC S.A., Eusa Pharma, ExpertPR Consultancy, Fado, Fresenius, GenXone, GlaxoSmithKline, Heel, Glenmark, Hotel Poziom 511, Gradatim, ING Życie, Intervet/Schering-Plough Animal Health, Janssen Polska, Johnson&Johnson, Kancelaria Prawnicza Stopczyk i Mikulski, Labormed, Linde Gaz, Loreal, Martela Sp. z o.o., Media Group, Media Impact, MSD, Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Nivea, Nokia-Siemens, Novartis, Novo Nordisk, Nycomed - Altana, Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, Polfarmex S.A., Polpharma Biuro Handlowe S.A., Profarm PS, Reckitt Benckiser, Roche Diagnostics, Roche Polska, Sanofi Pasteur, Schulke, Sin Fronteras, Smith & Nephew, Solvay, Stada, Synopsis Polska SA, Takeda, TEB, Teva Pharmaceuticals Polska, Torrex Chiesi, TradeDoubler, BZ WBK, ZF UNIA, ZO Dębica S.A., LXX LO im. A. Kamińskiego
 

Miejsce szkolenia: Warszawa, Golden Floor

Termin szkolenia:  08-09.05.2025 

Godziny szkolenia: 09.00-16.30
 

Cena szkolenia:

dla członków IIA Polska - 2650.00 zł netto / 3259.50 zł brutto

dla pozostałych osób - 2850.00 zł netto / 3505.50 zł brutto

 

Oferowane zniżki:

  • 10% zniżki – dla 2 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję
  • 10% zniżki dla członków ISACA, PIBR, BCMG, ACCA

Zniżki nie sumują się.

Cena szkolenia obejmuje:

Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia, certyfikat ukończenia szkolenia, czyli certyfikaty CPE (Continuing Professional Education) uznawanych na całym świecie w zakresie raportowania wyników doskonalenia zawodowego dla posiadaczy certyfikatów CIA, CGAP, CCSA, CRMA oraz CFSA.

Zwolnienie z VAT jest możliwe w sytuacji finansowania szkolenia ze środków publicznych. Wtedy należy wypełnić oświadczenie:

Oświadczenie dotyczące zwolnienia z VAT.

 

Za udział w szkoleniu uczestnicy otrzymają 15 godzin CPE.

 

IIA Polska zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa uczestników.

 

To prevent automated spam submissions leave this field empty.