05-06 czerwca 2019 r. Hotel Marriott, Warszawa

Doroczna Konferencja IIA Polska

ODPORNOŚĆ ORGANIZACJI W ERZE ZMIAN KULTUROWYCH I REWOLUCJI CYFROWEJ. AUDYT, JAKO KATALIZATOR ZMIAN


UWAGA !

Przygotowaliśmy dla uczestników niespodziankę !

Na zakończenie konferencji zostanie wylosowana atrakcyjna nagroda !

Doroczna Konferencja IIA Polska

W dniach 05-06 czerwca 2019 r.,

w Hotelu Golden Tulip Centre (ul. Towarowa 2), w Warszawie odbędzie się Doroczna Konferencja IIA Polska.

W tym roku tematem konferencji będzie

Odporność organizacji w erze zmian kulturowych i rewolucji cyfrowej. Audyt, jako katalizator zmian.

0

rok powstania IIA Polska

0

członków IIA Polska

0

kół regionalnych i branżowych

Prelegenci



Grzegorz Turniak

Od 2013 r. jest prezesem Akademia Rekomendacji Sp. z o.o. a od lutego 2019 r. jest prezesem Social Selling Hub. Wykładowca na Studiach Podyplomowych Politechniki Warszawskiej, SGH i MBA L.Koźmińskiego. W lutym 2006 roku założył i do grudnia 2013 był prezesem firmy BNI Polska.
Poprzednio w swojej karierze pełnił m.in. funkcje Prezesa jobpilot Polska, HR Sector Sales Manager SAP Polska, Managing Director Neumann Management Institute, Dyrektora Polskiej Międzynarodowej Szkoły Zarządzania. Certyfikowany konsultant OD (OD Institute Ohio), nauczyciel przedsiębiorczości (Babson College), oraz certyfikowany coach ICC (International Coaching Community).
W latach 2002-2014 Członek Zarządu PSZK, założyciel i Prezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej

Czytaj więcej

Jarek Łojewski

Założyciel i prezes Fundacji Dobra Porażka doradca, trener, coach, mentor, menedżer IT

Od ponad 30 lat zawodowo związany z branżą IT, a od 20 lat z branżą finansową. Pracował jako programista, analityk IT, Business Relationship Manager (BRM) oraz menedżer projektów i zespołów IT. Po godzinach działa w ramach założonej przez siebie Fundacji Dobra Porażka, wspierając ludzi i firmy w uczeniu się na przeżytych niepowodzeniach.
Łącznie brał udział w ponad 700 projektach korporacyjnych oraz wspierał ponad 70 projektach startupowych. Od 2012 roku współpracuje z inkubatorami przedsiębiorczości biorąc udział w projektach akceleracyjnych oraz doradzając indywidualnie licznym zespołom startupowym.
Autor kilkunastu artykułów dot. praktycznych aspektów uczenia się na błędach.
Prelegent m.in. w TEDxGdynia, Aula Polska czy Ministerstwie Gospodarki. Organizator 28 spotkań FuckUp Nights w Trójmieście i Warszawie

Czytaj więcej

Michał Olszewski

Starszy Menedżer Audytu, Brown Brothers Harriman Poland

Od prawie 20 lat związany z sektorem finansowym. Zarządza funkcją audytu w polskiej jednostce amerykańskiego banku inwestycyjnego Brown Brothers Harriman. Poprzednio odpowiadał za audyt wewnętrzny w polskich jednostkach grupy Societe Generale oraz pracował jako konsultant w obszarach zarządzania ryzykiem finansowym oraz audytu wewnętrznego w firmie KPMG.
Posiadacz certyfikatów z obszaru audytu (Certified Internal Auditor) oraz zarzadzania ryzykiem (Certified Financial Risk Manager oraz Professional Risk Manager). Prelegent na konferencjach branżowych zarówno w Polsce jak i za granicą

Czytaj więcej

Mariusz Mielnik

Dyrektor Departamentu Audytu – PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna

Dyplomowany audytor wewnętrzny (CIA) z ponad 15 letnim doświadczeniem w realizacji złożonych audytów operacyjnych i zgodności w branży energetycznej. Audytor wiodący bezpieczeństwa informacji (ISO 27001). Obecnie w trakcie certyfikacji na biegłego ds. przestępstw i nadużyć gospodarczych (FCE). Od kilku lat kieruje audytem wewnętrznym w największej linii biznesowej wchodzącej w skład PGE Polska Grupa Energetyczna. Absolwent na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego, a od trzech lat, student jednolitych magisterskich studiów psychologii w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi.

Czytaj więcej

Sławomir Szmulik

Absolwent Politechniki Opolskiej. Informatyk związany z administracją publiczną od 2006 roku, a od 2013 roku również ze służbą zdrowia. Od wielu lat prowadzi bloga technologicznego warsztatownia.it. Od marca 2014 r. felietonista czasopisma „IT w Administracji”. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego oraz Sekcji Informatyków Administracji Publicznej działającej w ramach PTI. Promotor i wdrożeniowiec darmowego oraz otwartoźródłowego oprogramowania w jednostkach publicznych i sektorze prywatnym.

Czytaj więcej

Michał Wizner

FCCA; kilkanaście lat związany z sektorem energetycznym w obszarze finansów i audytu wewnętrznego; organizator i wieloletni szef audytu w Grupie TAURON; prelegent kilku konferencji, współautor kilku artykułów; obecnie audit manager w globalnej firmie technologicznej

Czytaj więcej

Dariusz Mikucki

Dyrektor Audytu Wewnętrznego, sektor telekomunikacyjny

Doświadczony menadżer audytu, od kilkunastu lat profesjonalnie zarządzający zespołami audytu w spółkach teleinformatycznych oraz technologicznych. Posiada doświadczenie w obszarach audytu wewnętrznego, audytu informatycznego i zarządzania zgodnością, jak również w postępowaniach przeciwnadużyciowych. Pracował w Ernst & Young, PriceWaterhouseCoopers oraz w Polskiej Telefonii Cyfrowej, zajmując się między innymi projektami powiązanymi z bezpieczeństwem IT, revenue assurance, Sarbanes Oxley, przeciwdziałania nadużyciom, zgodności, governance spółek giełodowych oraz audytami wewnętrznymi wszelkich procesów przedsiębiorstwa.
Posiada certyfikaty CISA, CIA, CFE oraz zdobywa dyplom MBA. Był członkiem Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia audytorów informatycznych ISACA Warsaw Chapter.
Prywatnie pasjonat gier planszowych, żeglarstwa oraz zaawansowanych technologii.

Czytaj więcej

Bartłomiej Witucki

Adwokat, partner

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego oraz Podyplomowego Studium Prawo Własności Intelektualnej na Uniwersytecie Warszawskim. Adwokat, członek Pomorskiej Izby Adwokackiej w Gdańsku. Specjalista w zakresie prawa cywilnego i administracyjnego, a także prawa międzynarodowego prywatnego oraz prawa międzynarodowego publicznego. Od kilkunastu lat zajmuje się prawem autorskim i prawami pokrewnymi, prawem prasowym i ochroną dóbr osobistych osób publicznych. Reprezentuje klientów przed sądami cywilnymi i gospodarczymi oraz w postępowaniach administracyjnych i sądowo-administracyjnych.
Od 2003 roku, jako przedstawiciel (Contracted Representative) w Polsce BSA The Software Alliance z siedzibą w Waszyngtonie, organizacji zrzeszającej największych światowych producentów oprogramowania, reprezentuje jej członków w relacjach z rządem RP i polską administracją publiczną oraz w relacjach z mediami. W ramach tej funkcji od kilkunastu lat współpracuje z czołową polską kancelarią SKS Sołtysiński Kawecki Szlęzak. Od 2006 roku wpisany do rejestru podmiotów prowadzących działalność lobbingową, prowadzonego przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (nr 00065). Uczestnik konsultacji społecznych prac legislacyjnych nad ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą o kontroli skarbowej.
Doświadczenie zawodowe mec. B. Wituckiego obejmuje m.in. stałą obsługę prawną producenta telewizyjnego, czołowych agencji modelek i agencji aktorskich, wydawców muzycznych, agencji reklamowych i znanych artystów, a także kompleksową pomoc prawną w dochodzeniu roszczeń w zakresie restytucji mienia oraz sporządzanie opinii prawnych i doradztwo prawne w zakresie finansów publicznych (na zlecenie jednostki samorządu terytorialnego), doradztwo w ramach sporu dotyczącego domeny internetowej przed EUIPO (dawniej OHIM), wprowadzenie na rynek światowy perfum sygnowanych imieniem i nazwiskiem top modelki, uruchomienie kanału telewizyjnego i platformy e-commerce. Jest pełnomocnikiem autora znaku Solidarność oraz doradcą spadkobierców autorki znaku Polska Walcząca. Przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń w zakresie ochrony prawnej programów komputerowych oraz prawa autorskiego.
Zakres usług mec. B. Wituckiego obejmuje:
• prowadzenie sporów sądowych w sprawach cywilnych, w tym dot. praw autorskich, ochrony dóbr osobistych, prawa prasowego, zwalczania nieuczciwej konkurencji, spraw rodzinnych, a także z zastosowaniem, na podstawie ustawy prawo prywatne międzynarodowe, prawa obcego (sprawy spadkowe, rodzinne, roszczenia windykacyjne i odszkodowawcze – m. in. wg prawa australijskiego, brytyjskiego czy japońskiego) lub międzynarodowego prawa publicznego;
• reprezentowanie klientów w ramach konsultacji społecznych projektów legislacyjnych;
• kompleksowa obsługa prawna roszczeń w zakresie restytucji mienia, począwszy od analizy prawnej, przeprowadzenie stosownych czynności w związku z nabyciem praw do spadku, kończąc na postępowaniach administracyjnych i sądowo-administracyjnych;
• sporządzanie umów i opinii prawnych;
• prowadzenie szkoleń z prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa dóbr osobistych i prawa prasowego;
• prowadzenie negocjacji;
• doradztwo w zakresie komunikacji medialnej, w tym w związku z postępowaniami sądowymi i z zarządzaniem kryzysowym.
Autor licznych publikacji, w tym artykułu Tajemnica adwokacka a technologie informatyczne (Kwartalnik Pomorskiej Izby Adwokackiej, 2011 r.), oraz publikacji na temat whistleblowing’u w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (Sygnaliści, czyli jak zdemaskować szwindel, Rzeczpospolita, 2013 r.). Od 2014 roku komentator orzeczeń Izby Cywilnej Sądu Najwyższego na łamach Dziennika Gazeta Prawna. Aktualnie wykładowca Pomorskiej Izby Adwokackiej w ramach zajęć szkoleniowych z aplikantami adwokackimi. Adwokat Bartłomiej Witucki aktualnie świadczy pomoc prawną dla klientów biznesowych i prywatnych z Polski, USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Australii, Austrii, Hiszpanii, Włoch, Japonii, Izraela i Egiptu.

Czytaj więcej

Igor Mróz

TWÓRCA ZERO BS, SPECJALNOŚĆ: ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Swoim życiem zarządzam z pomocą tablicy z żółtymi kartkami zajmującej (ku zgrozie znajomego projektanta wnętrz) kawał przedpokoju. Tematy związane z zarządzaniem ludźmi i projektami interesują mnie tak bardzo, że potrafię opowiadać o nich godzinami. Że robię to ciekawie, potwierdza kilka nagród, które dostałem za swoje wystąpienia.
Z zawodu jestem księgowym. Pierwszy projekt poprowadziłem w 2003 roku, a oprócz zarządzania projektami sprzedawałem je, analizowałem, programowałem, pisałem teksty reklamowe i zarządzałem produktem. Prowadziłem własną firmę, pracowałem dla korporacji, MSP i startupów (w tym ponad rok w Holandii). Od 2015 roku przeszkoliłem kilkaset osób.

Czytaj więcej

Jolanta Gasiewicz

Inspektor ds. Bezpieczeństwa Informacji, Inspektor Ochrony Danych, Koordynator ds. Ciągłości Działania w PKO BP Finat sp. z o.o.

Ekspert w zakresie bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych oraz ciągłości działania. Specjalista w zakresie prawa dowodowego, kryminalistyki i nauk pokrewnych.
Wieloletnie, specjalistyczne doświadczenie zdobyła w związku z pełnieniem funkcji administratora bezpieczeństwa informacji, a po wejściu RODO - inspektora ochrony danych, dodatkowo w zakresie retencji danych, obsługi incydentów, realizacji zgłoszeń o nadużycia, a także współpracy z organami państwowymi, w tym z organami ścigania.
Doświadczony audytor systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ochrony danych osobowych w związku z realizacją projektów audytowych i wdrożeniowych w firmach z sektora kapitałowego i finansowego związanych z Rekomendacją D KNF / Wytycznymi IT KNF, a także w firmach z sektora telekomunikacyjnego i internetowego.

Certyfikaty:
ISO 27001:2013 – Information Security Management Systems Auditor/Lead Auditor (IRCA A17279)
Certyfikat Audytora Wiodącego - Systemu Zarządzania Ciągłością Działania wg ISO 22301
Certyfikat Audytora Wiodącego ISO 20000-1:2018 - Systemu Zarządzania Usługami IT
W trakcie egzaminów do Certyfikatu CIA (Certified Internal Auditor)

Czytaj więcej

Rafał Urbaniak

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze kontroli i audytu wewnętrznego oraz zewnętrznego. Posiada również doświadczenie we wdrażaniu systemów zapobiegania nadużyciom oraz polityk antykorupcyjnych, których skuteczność była z sukcesem weryfikowana przez instytucje zewnętrzne, w tym organy UE.
Certyfikowany audytor Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001, Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001 oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy PN-N 18001. Posiadacz certyfikatów z obszaru zarządzania projektami (Prince 2), zarządzania zgodnością (Approved Compliance Officer, Approved Compliance Expert) oraz audytu (CGAP).
Posiada wykształcenie prawnicze, od ponad 10 lat związany jest z kontrolą i audytem wewnętrznym, piastując wysokie stanowiska menedżerskie w tym obszarze.
Wieloletni członek Instytutu Audytorów Wewnętrznych IIA Polska, prelegent na branżowych konferencjach i współautor artykułów prasowych z dziedziny audytu.

Czytaj więcej

Program



Cena



10% zniżki – dla 3 lub więcej osób zgłoszonych przez tę samą instytucję

10 % zniżki – dla członków Polrisk, PIBR, BCMG

Zniżki nie sumują się.

Cena obejmuje: materiały konferencyjne, serwis kawowy, lunch.

800.00 zł + VAT (23%) – członkowie IIA Polska, ISACA Warszawa i ISACA Katowice
1100.00 zł + VAT (23%) – pozostałe osoby

Koszt udziału
800zł *
  • cena dla Członków IIA
  • * + 23% VAT
Koszt udziału
1100zł *
  • pozostałe osoby
  • * + 23% VAT

 
 
 

Warunkiem przyjęcia / wpisania na listę uczestników konferencji jest przesłanie poprawnie wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego, oraz dokonanie do dnia 31 maja 2019 r. , na podstawie umowy / zgłoszenia lub faktury proforma, opłaty za udział w konferencji.

Ewentualna rezygnację z uczestnictwa w Konferencji należy zgłosić do organizatora w formie pisemnej nie później niż 14 dni przed Konferencją. Po tym terminie możliwe jest jedynie zastępstwo zgłoszonego uczestnika, co należy zgłosić do biura IIA Polska (office@iia.org.pl)

Oświadczenie VAT dla jsfp

UWAGA

Termin nadsyłania zgłoszeń – 31 maja 2019 r.

Za udział w Konferencji uczestnicy otrzymają 12 godzin CPE

 

Partnerzy



Patroni medialni

 

 



Wspieramy



Kontakt

Wszelkich informacji udziela biuro IIA Polska
office@iia.org.pl
+48 22 110 08 13

Kontakt dla mediów Katarzyna Celińska,
k.celinska@iia.org.pl
+48 604 171 529