Przedsatwiamy nową publikacje Głos klienta. Przesłanie interesariuszy do audytu wewnętrznego.
Audyt wewnętrzny pełni wyjątkową, a jednocześnie kluczową rolę w strukturze ładu organizacyjnego. Wypełniając tę rolę, audytorzy wewnętrzni współpracują w swoich organizacjach z szeroką gamą interesariuszy. Niniejszy raport koncentruje się na członkach rady nadzorczej i członkach zarządu organizacji, które mają w swoich strukturach funkcję audyt wewnętrznego. Pomimo, iż występują także inne typy interesariuszy, to właśnie wyżej wskazani są tymi, którzy w największym stopniu wpływają na pracę audytu wewnętrznego. Badanie interesariuszy nie było zaprojektowane po to, aby zmierzyć czy występuje luka pomiędzy tym czego interesariusze oczekują od audytu wewnętrznego, a tym czy oczekiwania te są spełniane. Skupia się ono na rekomendacjach od interesariuszy dotyczących najlepszych praktyk, jakie audytorzy wewnętrzni powinni uwzględnić przy realizacji swoich zadań w celu stałego doskonalenia świadczonych usług i przysporzenia wartości swoim organizacjom.
Publikacja jest dostępna dla członków IIA Polska po zalogowaniu.
Osoby, które nie są członkami IIA Polska mogą zakupić powyższą publikację.
Osoby zainteresowane zamówieniem publikacji proszone są o wypełnienie i przesłanie podpisanego formularza skanem na adres e-mail: office@iia.org.pl