IIA | Aktualnosci | Komunikacja w trakcie kryzysu.

Komunikacja w trakcie kryzysu.

Komunikacja w trakcie kryzysu.

31.12.2015

Business Continuity Institute oraz firma Everbridge przygotowały raport pt. „Emergency Communications Report 2015”. Raport dotyczy zarządzania komunikacją w trakcie kryzysu oraz sposobów przygotowania się do wystąpienia sytuacji nadzwyczajnej. Poza wynikami badania przedstawiono również analizy dwóch przypadków:

- wypadku samolotu AirAsia;

- awarii IT na The New York Stock Exchange.

 

Wnioskami z raportu są:

- należy integrować funkcję komunikacji kryzysowej w strategię obronną organizacji;

- najwyższe kierownictwo musi wspierać system zarządzania komunikacją kryzysową;

- organizacje coraz częściej wykorzystują narzędzia mobilne do komunikacji kryzysowej;

- należy stosować dobre praktyki oraz sposoby ich oceny, a nie koncentrować się na narzędziach wspierających;

- należy stosować różne środki komunikacji w trakcie kryzysu;

- należy zdefiniować i przygotować linię bazową dla komunikacji kryzysowej;

- należy wdrożyć programy edukacyjne, ćwiczenia oraz system oparty na holistycznym podejściu w zarządzaniu komunikacją kryzysową.

 

Więcej informacji w języku angielskim (link)

To prevent automated spam submissions leave this field empty.