
Miło nam poinformować, że dostęp do systemu CCMS został w pełni przywrócony. Firma Pearson VUE zapewniła IIA Global, że ich eksperci zidentyfikowali miejsca najbardziej narażone na atak, natomiast Pearson VUE podjęło działania w celu zabezpieczenia i wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości.
W chwili obecnej system CCMS jest w pełni dostępny i funkcjonuje bez problemów. W związku z tym można w nim składać aplikacje, rejestrować się na egzaminy i raportować godziny CPE. Został również przywrócony dostęp do aplikacji Acclaim, do pobierania odznak (badging). Wszelkie dokumenty związane z certyfikacją, mogą być bezpiecznie przesyłane przy pomocy Document Upload Portal.
Więcej informacji znajduje w Często Zadawanych Pytaniach (link).
Zgodnie z wcześniejszą informacją, w celu ponownego zalogowania się do systemu CCMS należy zmienić hasło używając linku „forgot your password” w systemie CCMS. W celu zmiany hasła należy:
IIA Global jeszcze raz przeprasza za zaistniałą sytuacje i wszelkie niedogodności, które się z tym wiązały.