
Już 25 kwietnia br.,Piotr Jaworski poprowadzi webinarium „ESG dla audytorów wewnętrznych. W praktyce.”
Bać się czy cieszyć? Jeszcze do niedawna pewnie wielu audytorów miało nadzieję, że ESG to kolejna burza w szklance wody, którą da się przeczekać. Jednak ESG przeczekać się nie da. W mniejszym lub większym zakresie dotknie zdecydowaną większość organizacji. Co to oznacza dla audytorów wewnętrznych?
Głównym celem webinarium jest wskazanie praktycznych sposobów włączenia ESG w zadania audytorów wewnętrznych, zarówno w zakresie zadań zapewniających jak i doradczych.
Podczas webinarium dowiesz się m.in.:
Webinarium tylko dla członków IIA Polska.
Za udział w webinarium uczestnicy otrzymają 2,5 h CPE.
Rozpoczęcie webinarium o godz. 12:30
UWAGA! Rejestrując się na webinarium prosimy o podanie pełnego imienia i nazwiska ponieważ te dane są wpisywane na certyfikat. Podczas rejestracji wzmagany będzie numer członkowski / GAN, składający się z siedmiu (7) cyfr.
Prelegent:
Piotr JAWORSKI - audytor wewnętrzny, mentor oraz trener biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem. Szef zespołów audytu i kontroli (PGZ S.A., PKP Intercity, PKP PLK, ARiMR). Członek Komitetu Audytu w Ministerstwie Klimatu i Środowiska. Członek Zarządu Instytutu Audytorów Wewnętrznych (IIA Polska) odpowiedzialny za obszar ESG.
Twarde audytorskie podejście łączy z pasją do tematyki społecznej. Współorganizator oraz członek Kapituły “Super M” - największego konkursu dla programów mentoringowych w Polsce. Były wieloletni Członek Zarządu European Mentoring & Coaching Council Poland odpowiedzialny za obszar mentoringu. Wykładowca audytu, mentoringu i ESG na studiach podyplomowych (SGH, KUL, UEP). Jako pracownik misji pokojowych w Kosowie, Serbii i Macedonii zajmował się między innymi tematyką praw człowieka i wykluczenia.
Jako konsultant doradzał w opracowaniu i wdrożeniu systemów kontroli wewnętrznej, przeciwdziałania nadużyciom i zarządzania ryzykiem. Pasjonat w zakresie wykorzystania wiedzy z zakresu psychologii moralności do tworzenia skutecznych rozwiązań zarządczych, w tym zwłaszcza dotyczących etyki biznesu.